Daglig dannes det inntrykk av hva Spenst er. Vi er avhengig av at vårt merkenavn gir positive assosiasjoner. Vi skal levere til markedet det vi lover i henhold til Spenst-modellen. Spenst-modellen beskriver i helhet vår forretningskultur og identitet.
Spenst visjon
spenst visjonen beskriver hvor vi skal og den samfunnsposisjonen vi ønsker å oppnå:
Vi bidrar til en aktiv og sunn livsstil
Spenst-verdiene skal hjelpe oss med å være tydelige, både i forhold til hverandre og ovenfor markedet. Vi skal utstråle våre verdier: Sosial, energisk, nytenkende gøy.
Sosialt
Vi skal SE våre medlemmer og tilrettelegge for sosiale møteplasser, samt arrangement knyttet til felles interesse for trening.
Energisk
Vi skal være spreke, friske og underholdende i både “tanker, ord og gjerning”.
Nytenkende
Vi tilstreber å utvikle produktet vårt i nye retninger,
slik at det svarer til markedets nye behov,
interesser og holdninger.
Å være nytenkende er å være kreativ, løsningsorientert, moderne, oppdatert og tidlig ute.
Gøy
Vi skal utstråle treningsglede. Vi skal sørge for at våre medlemmer skal oppleve gleden ved å trene.
Spenstmodellen
Daglig dannes det inntrykk av hva Spenst er. Vi er avhengig av at vårt merkenavn gir positive assosiasjoner. Vi skal levere til markedet det vi lover i henhold til Spenstmodellen. Spenstmodellen beskriver i helhet vår forretningskultur og identitet. Spenstmodellen skal være utgangspunktet for alt vi gjør og alt vi sier.
Vår Waterwell vannavtale er et grønt konsept som baserer seg på rent drikkevann og bruk av resirkulerte smartflasker av rustfritt stål. Et sunt valgt uten tilsatt sukker. Vil du ha kaldt vann med smak og/eller kullsyre til treningen? Da bør du kjøpe deg et vannabonnement i dag!